Cult Labs

Go Back   Cult Labs > Film Discussions > Horror > The 1970's And Beyond > The 1990's

Like Tree9Likes

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 22nd December 2012, 06:11 PM
Cultist
 
Join Date: Oct 2011
Default Castle Freak (1995)

Came in the post yesterday, think I'm gonna watch this tonight. Not exactly sure what I'm in for because I rarely read synopsises and the only other Gordon film I've seen is Re-Animator!

Will Report back after watching anyone else got this one?
Reply With Quote
  #2  
Old 22nd December 2012, 06:12 PM
Rik's Avatar
Rik Rik is offline
Cult Veteran
Cult Labs Radio Contributor
Good Trader
 
Join Date: Jul 2009
Location: Halifax,UK
Default

Quote:
Originally Posted by harryd View Post
anyone else got this one?
Not until the blu comes out next year, but I'm looking forward to it.
__________________
If I'm curt with you it's because time is a factor. I think fast, I talk fast and I need you guys to act fast if you wanna get out of this. So, pretty please... with sugar on top. Clean the ****ing car!
Reply With Quote
  #3  
Old 22nd December 2012, 06:21 PM
The Reaper Man@Cult Labs's Avatar
Cult Master
Cult Labs Radio Contributor
Good Trader
Senior Moderator
 
Join Date: Jan 2008
Location: Glasgow
Default

Quote:
Originally Posted by harryd View Post
Came in the post yesterday, think I'm gonna watch this tonight. Not exactly sure what I'm in for because I rarely read synopsises and the only other Gordon film I've seen is Re-Animator!

Will Report back after watching anyone else got this one?
Give us a look at the reverse cover please Harry!
__________________


'There's something about blasting the shit out of a razorback that brightens up my whole day!'
Reply With Quote
  #4  
Old 22nd December 2012, 07:18 PM
Cultist
 
Join Date: Oct 2011
Default

Quote:
Originally Posted by The Reaper Man@Cult Labs View Post
Give us a look at the reverse cover please Harry!

Here we go! Sorry bout the not-so-great quality. Gonna be keeping this side fo' sure I think

Reply With Quote
  #5  
Old 22nd December 2012, 10:35 PM
Cultist
 
Join Date: Oct 2011
Default

Well it definitely didn't disappoint! Reallly enjoyed this the whole way through
As for picture quality, I thought it looked really good, but bear in mind that I only have an old 4:3 CRT telly, so make of that what you will lol.
In any case though thumbs up from me!
Reply With Quote
  #6  
Old 22nd December 2012, 10:37 PM
Stephen@Cult Labs's Avatar
Cult Veteran
Cult Labs Radio Contributor
Good Trader
Senior Moderator
 
Join Date: Feb 2008
Location: Irvine, Scotland
Default

Quote:
Originally Posted by harryd View Post
Here we go! Sorry bout the not-so-great quality. Gonna be keeping this side fo' sure I think

I saw people complaining on facebook that they were going to use this again for the reverse on the BD. So 88 asked if people would prefer something else. I couldn't reply fast enough to beg them to keep it.
__________________
"Give me grain or give me death!"
Reply With Quote
  #7  
Old 22nd December 2012, 10:53 PM
Cultist
 
Join Date: Oct 2011
Default

Quote:
Originally Posted by Stephen@Cult Labs View Post
I saw people complaining on facebook that they were going to use this again for the reverse on the BD. So 88 asked if people would prefer something else. I couldn't reply fast enough to beg them to keep it.
Haha yeah I love it to be honest, suppose I can kinda see why some might not but I personally think it's pretty cool

Might have a full moon double bill tonight :P see if I can find my old VHS of Arcade..
Reply With Quote
  #8  
Old 22nd December 2012, 10:56 PM
Stephen@Cult Labs's Avatar
Cult Veteran
Cult Labs Radio Contributor
Good Trader
Senior Moderator
 
Join Date: Feb 2008
Location: Irvine, Scotland
Default

Quote:
Originally Posted by harryd View Post
Haha yeah I love it to be honest, suppose I can kinda see why some might not but I personally think it's pretty cool

Might have a full moon double bill tonight :P see if I can find my old VHS of Arcade..
I re-watched Arcade a few days ago. Awful effects, but at least it has Megan Ward in it.
__________________
"Give me grain or give me death!"
Reply With Quote
  #9  
Old 22nd December 2012, 11:06 PM
Cultist
 
Join Date: Oct 2011
Default

Quote:
Originally Posted by Stephen@Cult Labs View Post
I re-watched Arcade a few days ago. Awful effects, but at least it has Megan Ward in it.
Haha well looks like fate's intervened here anyway, the video's knackered
Reply With Quote
  #10  
Old 3rd January 2013, 02:18 PM
88 Films's Avatar
Cultist in Training
 
Join Date: Feb 2012
Location: UK
Default

Quote:
Originally Posted by harryd View Post
Haha well looks like fate's intervened here anyway, the video's knackered

Sorry to hear that Harry but don't worry we'll have a DVD out of this later in the year.
harryd likes this.
Reply With Quote
Reply  

Like this? Share it using the links below!

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



Our goal is to keep Cult Labs friendly. If you feel discouraged from posting by certain members' behaviour then you can e-mail us in complete confidence.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 PL2
All forum posts are contributed by members of the site; Cult Labs cannot take responsibility for all content posted on the site. If you have an issue with content posted on the site please click the 'report post' button.
Copyright © 2014 Cult Laboratories Ltd. All rights reserved.