Cult Labs

Go Back   Cult Labs > Search Forums

Showing results 1 to 20 of 39
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Rik
Forum: General Horror Chat 30th October 2019, 09:39 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
First Nightbreed, now NOTLD 90, Iím starting to...

First Nightbreed, now NOTLD 90, Iím starting to think you guys have no taste :lol:

Next youíll be saying Near Dark is better than the Lost Boys!
Forum: General Horror Chat 27th October 2019, 03:27 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
I liked the new Halloween too, got it lined up to...

I liked the new Halloween too, got it lined up to watch on Thursday after Carpenters original, first time watching the pair to see how the work together :nod:
Forum: General Horror Chat 25th October 2019, 08:43 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
Saw it at the cinema, and despite it not living...

Saw it at the cinema, and despite it not living up to the great opening scene, itís a film I enjoy and have watched a few times since :nod:
Forum: General Horror Chat 23rd October 2019, 06:14 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
Iíd rather watch Nightbreed than anything...

Iíd rather watch Nightbreed than anything Polanski has made (nothing to do with the fact heís a perv either), but thatís just me I guess :nod:
Forum: General Horror Chat 18th October 2019, 09:55 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
Only ever seen Popcorn once, rented the VHS from...

Only ever seen Popcorn once, rented the VHS from Blockbuster (R.I.P :( ) years ago, I did enjoy it though so Iíll probably pick up the blu when itís cheap :nod:
Forum: General Horror Chat 1st October 2019, 06:29 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
Iím starting mine off with everyoneís favourite,...

Iím starting mine off with everyoneís favourite, Rob Zombieís Halloween :pumpkin::pumpkin::pumpkin:
Forum: General Horror Chat 30th September 2019, 11:21 AM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
I seriously wouldnít waste more than a quid on...

I seriously wouldnít waste more than a quid on it!
I quite liked Creep, and the sequel but both are films Iím not bothered about watching again or owning :nod:
Forum: General Horror Chat 30th September 2019, 11:02 AM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
Donít say I didnít warn you :lol:

Donít say I didnít warn you :lol:
Forum: General Horror Chat 30th September 2019, 10:58 AM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
A word of warning, Hell Fest is ****ing...

A word of warning, Hell Fest is ****ing atrocious, I literally couldnít wait for it to end itís that shite, not even in a Bruno Mattei shite sort of way!
Forum: General Horror Chat 31st August 2019, 03:14 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
Iíve actually never seen the Frozen youíre...

Iíve actually never seen the Frozen youíre talking about, does look good though, unlike the Disney shite I was taking the piss mentioning :nod:
Forum: General Horror Chat 31st August 2019, 03:04 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
I bought Chernobyl Diaries cheap, watched it,...

I bought Chernobyl Diaries cheap, watched it, thought it was shite and listed it on eBay before it had finished :lol:

Hated Frozen, that damn song was everywhere and it did my head in...:pound:
Forum: General Horror Chat 22nd August 2019, 04:02 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
I know weíve still got September to get through,...

I know weíve still got September to get through, but has anyone started planning their 31 Days of Horror yet?

Currently compiling my list, which will no doubt change a few times between now and...
Forum: General Horror Chat 15th October 2018, 10:02 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
God no, Iíd be better off watching the crappy...

God no, Iíd be better off watching the crappy print on YouTube :lol:
Forum: General Horror Chat 15th October 2018, 09:26 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
Been years since I watched Tombs of the Blind...

Been years since I watched Tombs of the Blind Dead, I wish someone would but it out on an affordable BD
Forum: General Horror Chat 11th October 2018, 12:46 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
Yeah, I quite like it too, my edition has a...

Yeah, I quite like it too, my edition has a painting of Jack Nicholson on the front and itís awful :lol:

209927
Forum: General Horror Chat 11th October 2018, 12:37 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
I really like it, and itís nothing like the film...

I really like it, and itís nothing like the film which if I remember correctly you arenít really a fan of, definitely worth that price :nod:
Forum: General Horror Chat 20th October 2017, 08:26 AM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
Always had a soft spot for the Creeping Flesh...

Always had a soft spot for the Creeping Flesh because it was the first Horror film I watched on TV when I was a kid :nod:
Forum: General Horror Chat 15th October 2017, 01:28 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
Completely agree on both counts, Lights Out bored...

Completely agree on both counts, Lights Out bored the crap outta me when I watched it last year, whereas the Fog is one of the best supernatural horrors out there :nod:
Forum: General Horror Chat 12th October 2017, 02:28 PM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
Honestly didnít feel like it, itís more of a...

Honestly didnít feel like it, itís more of a production diary really, loads of behind the scenes stuff.
Definitely worth a watch for fans of the film (all 3 of us :lol: )
Forum: General Horror Chat 12th October 2017, 08:10 AM
Replies: 2,985
Views: 102,806
Posted By Rik
Currently watching Rob Zombieís 4 1/2 hour making...

Currently watching Rob Zombieís 4 1/2 hour making of documentary thatís on the US bd of Halloween :nod:
Showing results 1 to 20 of 39

 
Forum Jump

Our goal is to keep Cult Labs friendly. If you feel discouraged from posting by certain members' behaviour then you can e-mail us in complete confidence.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 PL2
All forum posts are contributed by members of the site; Cult Labs cannot take responsibility for all content posted on the site. If you have an issue with content posted on the site please click the 'report post' button.
Copyright © 2014 Cult Laboratories Ltd. All rights reserved.