Cult Labs

Go Back   Cult Labs > ZigZagZombie

Conversation Between ZigZagZombie and nekromantik
Showing Visitor Messages 1 to 9 of 9
  1. nekromantik
    8th February 2011 12:44 PM - permalink
    nekromantik
    true true.
    all gov's fault ha ha
  2. ZigZagZombie
    8th February 2011 11:47 AM - permalink
    ZigZagZombie
    Gutted mate. 'Tis pretty shite when you've got an idea of where you want to go and then you hit a roadblock like that (like I say man, same story with me I'm afraid) but then I suppose no one ever said it was meant to be easy eh? Am tempted to go round cursing the government for the whole mess like many already have but I think we probably need to be thinking a bit more proactively than that if we're gonna progress anywhere these days.
  3. nekromantik
    4th February 2011 08:37 PM - permalink
    nekromantik
    yeh that sucks indeed!
    I wanted to do a masters but no money for it!
  4. ZigZagZombie
    4th February 2011 08:05 PM - permalink
    ZigZagZombie
    Yup, certainly know that feeling mate; did my degree in film so that somewhat limits my employment options atm too. To be honest though, never really thought my degree would get me anywhere in the first place though; just did it for the love of the subject itself really. Was originally gonna go postgrad when I left with the intention of eventually teaching undergrads myself but due to the current economic shitstorm I've had to go back to the drawing board and reconsider my options for now. Gotta learn some new skills me thinks or be prepared to end up stuck working in retail
  5. nekromantik
    4th February 2011 04:11 PM - permalink
    nekromantik
    im doing computer security which is good but also bad as no company will hire grads for that kinda work so gotta work in other area to build experience up first.

    Ye trick r treat is one of the best american horror in the last decade!
  6. ZigZagZombie
    4th February 2011 12:27 PM - permalink
    ZigZagZombie
    Lol, fair enough mate, hope you enjoy uni while it lasts, the time does seem to fly past while you're there. Sure do miss those good old days myself. What you studying btw?

    Yup, you do get some mercenaries trying to flog stuff for extortionate prices online sometimes but like you say, there are some bargains to be had if you're discerning.

    Love Trick r Trick myself btw, has gotta be one of my favourite horror films to have come out in the last decade. Heard some people describe it as a Pulp Fiction for the horror genre and I guess that's not a bad comparison by any measure
  7. nekromantik
    3rd February 2011 05:38 PM - permalink
    nekromantik
    Im ok ta, stressing over uni work ha ha
    No worries. its good to keep your eye on ebay even though someones you find stupid people. Example being someone selling Last Exorcism bluray for 55!!
    Yup its Sam from Trick r Treat. Awesome film!!
  8. ZigZagZombie
    3rd February 2011 04:38 PM - permalink
    ZigZagZombie
    Pretty good thanks pal, and yourself? I'm 26 and I live in Preston up in the almost perpetually overcast North West. Cheers again for the heads up on The Hole on eBay, I don't check that site nearly enough for DVD and BR bargains. Digging your avatar btw It's from Trick 'r Treat unless I'm mistaken right?
  9. nekromantik
    3rd February 2011 04:28 PM - permalink
    nekromantik
    hows it going mate?
    how old are u and where u from?

Our goal is to keep Cult Labs friendly. If you feel discouraged from posting by certain members' behaviour then you can e-mail us in complete confidence.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 PL2
All forum posts are contributed by members of the site; Cult Labs cannot take responsibility for all content posted on the site. If you have an issue with content posted on the site please click the 'report post' button.
Copyright © 2014 Cult Laboratories Ltd. All rights reserved.